חברת מנטבר אמנים והפקות בע"מ מהוותיקות והמנוסות בארץ בתחום הפקות האירועים, הפקות תוכן ובימוי, טקסים ממלכתיים, חגיגות יובל, השקות, מופעים, כנסים, נופשים, גיבושים, ימיי עיון, מופעי במה והצגות תיאטרון.
לכל הפקה מנטבר מרכיבה נבחרת מיומנת, תוך הקפדה על רמות ביצוע גבוהות, חדשנות, יצירתיות, בטיחות ואיכות.

בין ההפקות הרבות של מנטבר, ניתן למנות את:

  • טקס הענקת פרסי ישראל
    – פתיחת היכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל
  • פתיחת שדה התעופה הבינלאומי באילת ע"ש אילן ואסף רמון
  • – טקס הענקת פרס רפאל
    – אירועי תרבות לפרויקט "מסע"
  • השקת צי המטוסים 777 של אל על
  • 110 שנים לבנק לאומי בפארק הירקון
    –טקסי יום הזיכרון
    – מגה הפקות לחברות כדוגמת – סודה סטרים, הפניקס, סלקום, אסותא, תנובה ועוד רבים אחרים …

יו"ר מנכ"ל ובעלים: מנטבר אלי

 

אלי מנטבר

מנכ"ל ומייסד החברה, מגלם באישיותו את המפגש בין המוח הימני למוח השמאלי: החלק הקריאטיבי היוצר והחולם של זמר, שחקן ואיש קריאייטיב, פוגש את החלק האנליטי של מפיק מלידה, הרואה בבהירות את ההפקה כולה על המורכבות והייחוד שבה.

נקודת ההתכה הזו, לצד הניסיון הרב והמחויבות למה שחדש ועדכני, הופכים את אלי מנטבר לדמות ייחודית, החתומה על אירועים מרשימים ומהודקים. נקודת ההתכה הזו יכולה להיות גם חותמת האיכות והבטיחות של האירוע שלכם.

אלי מנטבר הינו חבר הנהלת הוועד המנהל של איגוד האמרגנים ומפיקי אמנויות הבמה בישראל ומשמש כגזבר האיגוד. במסגרת פעילותו באיגוד יזם בשנת 2006   את כתיבת הקוד האתי של האיגוד וכן את הקמתו של הארכיון לשימור ותיעוד מורשת התיאטרון הפרטי בישראל באוניברסיטת תל אביב  ובו תיעוד מצולם של חברי האיגוד ואנשי מפתח בעולם התרבות.   במסגרת פעילותו הציבורית אלי מנטבר הינו גם חבר הנהלת לה"ב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל.