החברה הוקמה ב- 1989 ומאז היא מפיקה מגוון רב של אירועים, מהגדולים בארץ, עבור לקוחותיה השונים.
החברה מתמחה בהפקת אירועים המוניים – ציבוריים ומסחריים. בעלת ניסיון רב בהפקת האירועים הגדולים בארץ בהם אירועים בעלי תכולת קהל של כ- 500,000 איש בנקודת זמן אחת. החברה יודעת להגדיר עם כל לקוח את צרכיו, מטרות הפרויקט, קהלי היעד ובאמצעות הפקה חווייתית אשר עובדת על כל החושים ליישם ולהשיג את המטרות בצורה מוצלחת ולשביעות רצון כל המעורבים בהפקה. שיטת העבודה של החברה החל משלב איסוף הנתונים ובניית התקציב דרך תכנון ההפקה ואישור הלקוח ועד ההפקה בפועל, הוכיחה עצמה בפרויקטים הרבים שהופקו על ידה בעבר.
אלי לוי, בנוסף להיותו בעלים ומנכ"ל "אלי לוי הפקות", כיהן במשך 3 שנים כמנכ"ל איגוד האמרגנים והמפיקים, מכהן כיום כיו"ר חטיבת המפיקים לאירועים בלשכת המסחר אשר כוללת בין שורותיה את החברות הגדולות והעיקריות בענף, במטרה להשפיע בשורה של נושאים מהותיים ובטיחותיים בתחום הפקת האירועים בישראל, כגון: עדכון תקן אירועים המוניים משלב הארגון ועד לשלב פירוק האירוע, חקיקה בנושא רישוי עסקים ועוד.

בין האירועים הבולטים של החברה בשנים האחרונות:
אירועים עסקיים –

פסטיבל טעם העיר –
לקוח – עיתון העיר, רשת שוקן
האירוע – כבר 12 שנים, פסטיבל אשר הפך למוסד בתרבות הקולינארית
מקום – פארק הירקון
השתתפו – 500,000 איש במשך 4 לילות.

תל אביב עיר הבירה –
לקוח – עיריית תל אביב וחברת טמפו
האירוע – 13 שנים של פסטיבל מוסיקה הכולל במות מופעים בסגנונות מוסיקה ואמנים שונים – ג'אז, אירי, רוק, היפ הופ, ארץ ישראל ועוד. מופק בשיתוף עיריית תל אביב יפו.
מקום – גן צ'ארלס קלור
השתתפו – 180,000 איש במשך יומיים.

 

בעלים ומנכ"ל:
אלי לוי eli@eli-levi.co.il